پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204349
آيا زنجاني پولي در خارج از کشور دارد؟
تاریخ انتشار : 1394/11/28 09:26:54
نمایش : 1684
معاون اول قوه قضاييه در نشست خبري خود عنوان کرده بود که گروه‌هاي بسياري از کارشناسان و افراد خبره به کشورهايي که زنجاني مدعي داشتن پول در آنها بوده سفر کرده اند اما پولي را نيافتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در خصوص آخرين وضعيت پرداخت بدهي موکل خود، گفت: شماره حسابي را به ما اعلام کردند و گفته‌اند اين شماره حساب قابليت واريز وجه را دارد.

وي افزود: البته هنوز برداشته شدن تحريم‌ها به طور کامل عملي نشده و بانک‌هاي بين‌المللي با ما با احتياط زيادي برخورد مي‌کنند ضمن اينکه مصاحبه آقاي هندي با يکي از خبرگزاري‌ها نشان مي‌دهد که هنوز قسمت عمده‌اي از مطالبات ما از افراد حقيقي و حقوقي و ديگر کشورها وصول نشده است.

کوهپايه‌زاده تصريح کرد: خود شرکت نفت هم هنوز نتوانسته مطالبات خود را از شرکت Shel دريافت کند

وکيل زنجاني با بيان اينکه هنوز مبلغ 5 ميليارد و 300 ميليون يورو مطالبات نفتي ما از امارات وصول نشده است،‌ گفت: اگر تمامي اين مطالباتي که شرکت نفت از شرکت‌هاي ديگر دارد وصول شد و فقط بدهي موکل من پرداخت نشد آن وقت مي‌توانند ادعا کنند که زنجاني کوتاهي کرده است.

وي ادامه داد: شرکت نفت با آن همه دستگاه عريض و طويل بدون اينکه در انفرادي باشد هنوز نتوانسته مطالبات نفتي خود را وصول کند به خاطر همين نبايد از موکل من توقع زيادي داشته باشد. هم شرکت نفت و هم زنجاني در حال رايزني هستند چه بسا زنجاني زودتر بتواند بدهي‌هاي خود را پرداخت کند.

کوهپايه‌زاده با بيان اينکه تازه 26 بهمن ماه سوئيفت بانک ملي وصل شده است، گفت: اين موضوع نشان مي‌دهد که چرخه برداشته شدن تحريم‌ها به حرکت افتاده اما با کندي پيش مي‌رود.

وکيل زنجاني با تأکيد بر اينکه هنوز امکان انتقال وجوه عملياتي نشده گفت: مسئولين ذيربط هم به اين موضوع اذعان دارند و ما اميدواريم دادگاه هنگام صدور رأي به اين موضع توجه ويژه‌اي کند.

آيا زنجاني پولي در خارج از کشور دارد؟

اين ادعاي رسول کوهپايه زاده در حالي مطرح مي‌شود که غلامحسين محسني اژه‌اي سخنگوي قوه قضاييه در نشست‌هاي متوالي در چند ماه گذشته عنوان کرده است که اصلا زنجاني پولي در خارج از کشور ندارد.

معاون اول قوه قضاييه در نشست خبري خود عنوان کرده بود که گروه‌هاي بسياري از کارشناسان و افراد خبره به کشورهايي که زنجاني مدعي داشتن پول در آنها بوده سفر کرده اند اما پولي را نيافتند.

حال مشخص نيست به واقع زنجاني پولي در خارج از کشور دارد يا خير.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html